Perchè aduprà a luce in fibra ottica?

2022-04-14

L'usu di a fibra per l'illuminazione remota hà assai vantaghji, alcuni di i quali sò più impurtanti per i tipi d'applicazioni speciali cà l'altri.

Caratteristiche:

Trasmissione flessibile per apparecchi in fibra ottica, prughjetti di decorazione in fibra ottica ponu pruduce effetti visivi culuriti è sogni.

Fonte di luce fredda, longa vita, senza UV, separazione fotoelettrica

Nisun raggi UV o infrarossi, chì ponu riduce i danni à certi articuli, reliquie culturali è tessili.

Allora u stilu hè variatu è culurita, è i mudelli è i culori ponu esse persunalizati secondu e vostre preferenze.

Sicurezza, a fibra stessa ùn hè micca caricata, ùn teme micca l'acqua, ùn hè micca faciule da rompe, è di dimensione chjuca, dolce è flessibile, sicura d'utilizà.

Adupratu in l'Illuminazione di Fibra Ottica, cun poca perdita di luce, alta luminosità, croma cumpleta, immagine pulita, cunsumu d'energia bassu, riciclamentu faciule, ascensore di serviziu longu, etc.

Illuminazione senza calore: Siccomu i fonti di luce LED sò remoti, a fibra trasmette a luce ma isola u calore da u mutore di luce in fibra ottica da u puntu di illuminazione, una considerazione impurtante per l'illuminazione di oggetti delicati, cum'è in l'illuminazione di u museu, chì puderia. esse dannatu da u calore o da a luce intensa.

Sicurezza Elettrica: L'illuminazione subacquea cum'è usata in piscine è fontane o illuminazione in atmosfere periculose pò esse fatta in modu sicuru cù l'illuminazione in fibra ottica, postu chì a fibra ùn hè micca cunduttiva è a putenza per a fonte di luce pò esse piazzata in un locu sicuru.Ancu parechji luci sò di bassa tensione.

Spotlighting Precisu: A fibra ottica pò esse cumminata cù lenti per furnisce una luce attentamente focalizzata in spots estremamente chjuchi, populari per mostre di museu è mostra di gioielli, o simpricimenti illuminate una zona specificata precisamente.
Durabilità: L'usu di a fibra ottica per l'illuminazione rende una illuminazione assai più durable. A Fibra Ottica Plastica hè forte è flessibile, assai più durable di lampadine fragili.

L'aspettu di Neon: Fibra chì emette luce in a so lunghezza, generalmente chjamata Side Glow Fiber Optic, hà l'aspettu di tubi di neon per l'illuminazione decorativa è i segni.A fibra hè più faciule di fabricà, è, postu chì hè fatta di plastica, hè menu fragile.Siccomu l'illuminazione hè remota, pò esse piazzata à l'una o l'altra estremità di a fibra è e fonti ponu esse più sicure postu chì sò fonti di bassa tensione.

Varià u Culore: Utilizendu filtri culurati cù fonti di luce bianca, a Luce in Fibra Ottica pò avè parechji culori diffirenti è automatizendu i filtri, varià i culori in ogni sequenza preprogrammata.

Installazione più simplice: L'illuminazione in fibra ottica ùn hà micca bisognu di installà cavi elettrici à u localizatore di luce è dopu installà lumi voluminosi cù una o più lampadine in locu.Invece, una fibra hè stallata à u locu è fissu in u locu, forsi cù un picculu lente di focalizazione, un prucessu assai più simplice.Spessu parechji fibri ponu utilizà una sola fonte di luce, simplificà a stallazione ancu di più.

Mantenimentu faciule: L'illuminazione in spazii difficiuli d'accessu cum'è soffitti alti o spazii chjuchi pò rende difficiuli di cambià a fonte di luce.Cù fibra, a fonte pò esse in un locu facilmente accessibile è a fibra in ogni locu remotu.Cambia a fonte ùn hè più un prublema.


Postu tempu: Apr-29-2022