barra_percorsu

U principiu, e caratteristiche è u campu d'applicazione di a fibra ottica

L'illuminazione à fibra ottica si riferisce à a trasmissione attraversu u cunduttore di fibra ottica, chì pò cunduce a fonte di luce in ogni zona. Hè l'ascesa di a tecnulugia d'illuminazione high-tech in l'ultimi anni.

A fibra ottica hè l'abbreviazione di fibra ottica, in l'applicazione di a fibra ottica in a fase matura, in u campu di a trasmissione à alta velocità di a cumunicazione, hè largamente aduprata. È l'applicazione iniziale di a fibra ottica hè a più pupulare, hè a ghjuvelleria fatta da cateteri di fibra ottica.

Breve introduzione

U cunduttore di a fibra ottica stessa hè principalmente fattu di materiale di vetru (SiO2), a so trasmissione hè l'usu di a luce attraversu l'altu indice di rifrazione di u mediu, in u mediu à bassu indice di rifrazione sopra l'angulu criticu pruducerà u principiu di riflessione tutale, in modu chì a luce in questu mediu pò mantene e caratteristiche di a forma d'onda di a luce da trasmette. A parte centrale di l'altu indice di rifrazione hè u canale principale di trasmissione di a luce. U gusciu à bassu indice di rifrazione copre tuttu u core. Siccome l'indice di rifrazione di u core hè assai più altu ch'è u gusciu, produce una riflessione cumpleta, è a luce pò esse trasmessa in u core. U scopu di u stratu protettivu hè principalmente di prutege u gusciu è u core ùn hè micca faciule da dannà, ma ancu di aumentà a resistenza di a fibra ottica.

Modu di luminescenza

L'applicazione di a fibra ottica in l'illuminazione hè divisa in dui modi, unu hè a luce di punta, l'altru hè a luce di u corpu. A parte di a luce hè cumposta principalmente da dui cumpunenti: l'ospite di pruiezione ottica è a fibra ottica. L'ospite di pruiezione cuntene una fonte di luce, una cappa riflettente è un filtru di culore. U scopu principale di a copertura riflettente hè di aumentà l'intensità di a luce, mentre chì u filtru di culore pò evoluzione u culore è trasfurmà i diversi effetti. A luce di u corpu hè a fibra ottica stessa hè un corpu luminosu, formerà una striscia di luce flessibile.

A maiò parte di e fibre ottiche aduprate in u campu di l'illuminazione sò fibre ottiche in plastica. In diversi materiali di fibra ottica, u costu di pruduzzione di a fibra ottica in plastica hè u più economicu, paragunatu à a fibra ottica di quarzu, spessu solu un decimu di u costu di pruduzzione. Per via di e caratteristiche di u materiale plasticu stessu, sia in u post-elaborazione sia in a variabilità di u pruduttu stessu, hè a megliu scelta di tutti i materiali di fibra ottica. Dunque, per a fibra ottica aduprata in l'illuminazione, a fibra ottica in plastica hè scelta cum'è u mezu di conduzione.

caratteristiche principali

1. Una sola fonte di luce pò avè simultaneamente parechji punti luminosi di e stesse caratteristiche luminose, ciò chì hè favurevule à l'usu in una cunfigurazione di una vasta area.

2. A fonte di luce hè faciule da rimpiazzà, ma ancu faciule da riparà. Cum'è digià mintuvatu, l'illuminazione in fibra usa dui cumpunenti: l'ospite di pruiezione è a fibra. A vita di serviziu di a fibra ottica hè finu à 20 anni, è l'ospite di pruiezione pò esse separatu, dunque hè faciule da rimpiazzà è riparà.

3. L'ospite di pruiezione è u puntu di luce reale sò trasmessi per mezu di a fibra ottica, cusì l'ospite di pruiezione pò esse piazzatu in una pusizione sicura, cù a funzione di prevene danni.

4. A luce à u puntu luminosu hè trasmessa attraversu a fibra ottica, è a lunghezza d'onda di a fonte luminosa hè filtrata, a luce emessa hè priva di luce ultravioletta è luce infrarossa, chì pò riduce i danni à certi articuli.

5. Picculu puntu di luce, pesu ligeru, faciule da rimpiazzà è installà, pò esse fattu in assai chjucu

6. ùn hè micca affettatu da interferenze elettromagnetiche, pò esse applicatu in a sala di risonanza magnetica nucleare, a sala di cuntrollu di u radar ... è altri lochi speciali cù esigenze di schermatura elettromagnetica, è questu hè un altru equipagiu di illuminazione chì ùn pò micca ottene e caratteristiche.

7. a so luce è l'elettricità sò separate. U prublema u più impurtante cù l'apparecchi di illuminazione generale hè chì anu bisognu di alimentazione è trasmissione. Inoltre, per via di a cunversione di l'energia elettrica, u corpu luminosu relativu pruducerà ancu calore. Tuttavia, in l'attributi di parechji spazii, per cunsiderazioni di sicurezza, a maiò parte spera chì a luce è l'elettricità possinu esse separate, cum'è u petroliu, i chimichi, u gasu naturale, a piscina, a piscina è altri spazii, tutti speranu di evità a parte elettrica, dunque l'illuminazione in fibra ottica hè assai adatta per l'applicazione in questi campi. À u listessu tempu, a so fonte di calore pò esse separata, cusì pò riduce u pesu di u sistema di climatizazione.

8. A luce pò esse sparghje in modu flessibile. L'apparecchi di illuminazione generale anu e caratteristiche lineari di a luce, dunque per cambià a direzzione di a luce, duvete aduprà diversi disinni di schermatura. È l'illuminazione in fibra ottica hè l'usu di fibra ottica per a conduzione di a luce, dunque hà e caratteristiche di cambià facilmente a direzzione di l'irradiazione, ma ancu favurevule à i bisogni di cuncepimentu speciali di i designer.

9. pò cambià automaticamente u culore di a luce. Attraversu u disignu di u filtru di culore, l'ospite di pruiezione pò cambià facilmente a fonte di luce di diversi culori, in modu chì u culore di a luce pò esse diversificatu, chì hè ancu una di e caratteristiche di l'illuminazione in fibra ottica.

10. U materiale di fibra ottica plastica hè dolce è faciule da piegà, ma micca facilmente rottu, dunque pò esse facilmente trasfurmatu in una varietà di mudelli diversi.

Siccomu a fibra ottica hà e caratteristiche sopra menzionate, pensemu chì hè a più variabile in u cuncepimentu, è dunque u megliu modu per aiutà u designer à praticà u so cuncettu di cuncepimentu.

Campu d'applicazione

L'ambiente d'applicazione di a fibra ottica hè diventatu sempre più pupulare, è u classificemu simpliciamente cum'è 5 zone.

1. illuminazione interna

L'applicazioni di a fibra ottica in l'illuminazione interna sò e più pupulari, l'applicazioni cumuni anu l'effettu stella di u tettu, cum'è u famosu Swarovski usa a cumbinazione di cristallu è fibra ottica, hà sviluppatu un inseme di prudutti unichi per l'illuminazione stellare. In più di l'illuminazione di u celu stellatu di u tettu, ci sò ancu designer chì utilizanu a luce di u corpu di a fibra ottica per fà u disignu di u spaziu internu, aduprendu l'effettu di l'illuminazione flessibile di a fibra ottica, pudete facilmente creà una cortina di luce, o altre scene speciali.

2. Illuminazione di u paisaghju acquaticu

A causa di e caratteristiche idrofile di a fibra ottica, accumpagnate da a so separazione fotoelettrica, l'usu di l'illuminazione di u paisaghju acquaticu pò creà facilmente i desideri di u designer, è da l'altra parte, ùn hà micca u prublema di scossa elettrica, pò ottene cunsiderazioni di sicurezza. Inoltre, l'applicazione di a struttura di a fibra ottica stessa pò ancu esse abbinata à a piscina, in modu chì u corpu di a fibra ottica hè diventatu ancu una parte di u paisaghju acquaticu, chì hè un altru disignu di illuminazione chì ùn hè micca faciule da ottene l'effettu.

3. Illuminazione di a piscina

L'illuminazione di a piscina o l'illuminazione SPA avà pupulare, l'applicazione di a fibra ottica hè a megliu scelta. Siccomu questu hè u locu di l'attività umane, a cunsiderazione di sicurezza hè assai più alta chè a piscina sopra o altri lochi interni, dunque a fibra ottica stessa, è ancu u culore di l'effettu di culore diversu, ponu risponde à i bisogni di stu tipu di locu.

4. illuminazione architettonica

In l'edifiziu, a maiò parte di l'illuminazione in fibra ottica hè aduprata per mette in risaltu u contornu di l'edifiziu. Inoltre, per via di e caratteristiche di a separazione fotoelettrica, u costu di mantenimentu di l'illuminazione generale pò esse riduttu efficacemente. Siccomu a vita di u corpu in fibra ottica hè longa finu à 20 anni, a macchina di pruiezione ottica pò esse cuncipita in a scatula di distribuzione interna, è u persunale di mantenimentu pò facilmente rimpiazzà a fonte di luce. È l'equipaggiu di illuminazione tradiziunale, se u cuncepimentu di u locu hè più particulare, spessu deve aduprà assai macchine è strutture per mantene, u costu di cunsumu hè assai più altu ch'è l'illuminazione in fibra ottica.

5. Illuminazione di reliquie architettoniche è culturali

In generale, l'antiche reliquie culturali o l'edificii antichi sò faciuli d'accelerà l'invecchiamentu per via di a luce ultravioletta è di u calore. Siccomu l'illuminazione in fibra ottica ùn hà micca prublemi di luce ultravioletta è di calore, hè assai adatta per l'illuminazione di stu tipu di lochi. Inoltre, l'applicazione più cumuna avà hè in l'applicazione di l'illuminazione cummerciale di gioielli di diamanti o di gioielli di cristallu. In u disignu di stu tipu d'illuminazione cummerciale, a maiò parte di i metudi d'illuminazione chjave sò aduttati per mette in risaltu e caratteristiche di a merce stessa attraversu l'illuminazione chjave. L'usu di l'illuminazione in fibra ottica ùn hè micca solu senza prublemi di calore, ma pò ancu risponde à i bisogni di l'illuminazione chjave, dunque stu tipu di spaziu cummerciale hè ancu una parte largamente aduprata di l'illuminazione in fibra ottica.


Data di publicazione: 29 di lugliu di u 2024