barra_percorsu

I designer illuminanu blocchi di cimentu nantu à a spiaggia di San Diego

"Concrete Light" hè un apparecchiu d'illuminazione creatu da i designer californiani Zhoxin Fan è Qianqian Xu, è hè u primu prototipu di a so seria "Concrete Light City". L'obiettivu di l'opera hè di purtà un pocu di calore à e materie prime fredde, ispirate da e fureste di cimentu fredde di e nostre cità è da a calda luce naturale chì vene da u sole chì splende durante u ghjornu.
L'esistenza stessa di u béton porta una sensazione di fretu, ma a luce porta sempre calore à e persone, sia mentalmente sia fisicamente. U cuntrastu trà u fretu è u caldu hè a chjave di stu cuncepimentu. Dopu à numerose prove di materiali, i cuncettori anu sceltu a fibra ottica - una fibra fina, traslucida è flessibile cù un core di vetru attraversu u quale a luce pò esse trasmessa cù una perdita minima d'intensità. U vantaghju di stu materiale hè chì a funzione di trasmissione di a luce in a fibra ottica ùn hè micca compromessa quandu hè circundata da u béton.
Per rende u béton ancu più speciale, i cuncettori anu aghjustatu sabbia di San Diego à u mischju - in un raghju di 30 chilometri da a costa, e spiagge ponu avè sabbia in trè culori diversi: biancu, giallu è neru. Hè per quessa chì a finitura di u béton hè dispunibule in trè tonalità naturali.
«Quandu accendimu lampade di cimentu nantu à a spiaggia dopu à u tramontu, i mudelli di luce nantu à a superficia sò à tempu suttili è intensi, avvolti in a spiaggia è in l'oceanu, purtendu una putenza prufonda à l'ochji è à a mente per mezu di a luce», dicenu i cuncettori.
designboom hà ricevutu stu prughjettu da a nostra sezzione DIY, induve invitemu i lettori à mandà u so propiu travagliu per a publicazione. Cliccate quì per vede più prughjetti creati da i lettori.
Accade avà! Florim è Matteo Thun, in cullaburazione cù Sensorirre, esploranu u putenziale architettonicu di unu di i materiali più antichi: l'argilla, attraversu un linguaghju tattile sofisticatu.


Data di publicazione: 12 di maghju di u 2025